Hei kaikki! Olette eksyneet kolmen cosplayta harrastavan tytön blogiin. Meitä on siis kaksi marjaa ja hedelmä, eli yhdet harrastusta aloittelevat sisarukset ja heidän hiukan kokeneempi ja ylitsekasvanut naapurinsa. Pidämme tätä blogia kolmin, ja kullakin meistä on omanlaisemme kiinnostuksen kohteet. Voitte siis tätä blogia lukiessanne varautua erittäin, no, monipuolisiin juttuihin.

tiistai 3. syyskuuta 2013

Tracon lähestyy :DDD

Jaaaaa Thyme on saanut työvuoronsa! Olin muuten tosi iloinen, kun olivat laittaneet kaikki vuorot lauantaille. Kiitoooos *_*

Tosiaan, jos kukaan on tulossa lauantaina ennen yhtä tai kuuden ja kymmenen välillä sisään, voitte bongata mut lippuja myymästä. Kuten viimeksikin, mulle laitettiin heti se ensimmäinen rysäys heti conin avauduttua, mutta mikäs siinä. Hyvinhän siitä selvittiin viimeksikin, niin eiköhän tälläkin kertaa suju.

ANGE-Beatricen tulen siis pukemaan päälleni luultavasti lauantaina, mikäli vain kerkeän saada sen valmiiksi. Se on jo tosi lähellä valmista, pitää enää pidentää perhosavaimen ketjua, kirjoa helman koriste loppuun ja kiinnittää toiseen kenkään nauha! Niin ja värjätä tukka.

Kyllä, olen saanut myös sen hiuskoristeen valmiiksi.

Tittidii!


Linnunhäkkiverkko olis ehkä näkynyt paremmin kuin tuo tylli, mitä mä käytin, mut whatever. Aika loppui kesken.
Tämä on muuten otettu mun uuden huoneen yhdessä nurkassa =D Kun oon saanut vähän sisustettua täällä niin voin laittaa hiukan kuvia. Tällä hetkellä multa puuttuu vielä verhot. Matto mulla kuitenkin on, ja kirjahyllyn täytettä (lue: mun Higurashit ja Lovelessit plus pari hassua keittokirjaa).

See ya in Tracon! バイバイ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti